Cuma, Aralık 25, 2015

ÜRÜN YORUMLARIM 7 / ALTERRA ROLL-ON

Merhabalaaar günaydınlaar güzel günler olsuun. Bugün yaklaşık 1 ay kadar kullandığım alterra roll-on dan bahsedeceğim. All-freeyi yorumlamak bile içimden gelmedi benim için o kadar kötü bir deneyimdi ki. Her insanda etkisi aynı olmayabiliyor. Benim koltuk altlarım kabardı kaşıntıdan öldüm. Doktora gittim travacort diye bir krem kullandım geçene kadar hiçbir şey kullanmadım. Bunu da tam geçmeden bir kez kullandım yine kaşıntıdan öldürdü beni. Sonra bıraktım iyice geçmesini bekledim. Geçti ve öyle başladım.

Beni yakından takip eden biriyseniz Alterra'nın en sevdiğim markalardan biri olduğunu bilirsiniz.
Yıllar önce vegan marka araştırırken bulmuştum. (Bazı ürünleri vegan değil ama her ürünü crueltyfree) Rossmann'da satıldığını duyup nerdeyse tüm şampuanlarını duş jellerini denemiştim (Güzel kokular beklemeyin çoğu parfümsüz ama bence katlanılamayacak kokuları da yok ben alıştım seve seve kullanıyorum) onların dışında makyaj temizleme mendilini, gazsız deodorantını lip balmını da. O kadar temiz içerikli bir marka ki makyaj kalemlerinin waterproof olanı yok bunu duyunca çok mutlu olmuştum açıkçası kimyasalı bu kadar az barındırmaya çalışan bir marka olduğu için. Makyaj malzemelerini rimeli hariç deneyemedim ama denemek istiyorum. Bu ürünü katalogda görmüştüm merak salmıştım çok önceleri. Ama burdaki Rossmann'da bulamıyordum çok kısıtlıydı ürün seçeneği gittikçe arttırdılar. Şimdi nerdeyse her ürününe ulaşmak mümkün. Çok indirime giren bir marka değil çok çok uygun fiyatlı da değil ama yılbaşı için tüm cilt bakım ürünleri %30 a girmiş ben de bir iki ürününü denemek için alacağım. 




-İki çeşidi vardı biri melissalı (8.99tl) biri de bu hassas ciltler için olan (12.99). All free'de yaşadığım sıkıntıdan sonra aradaki fiyat farkı gözüme görünmedi ve aldım. 
-Aluminyum tuz, alkol ve parfüm içermiyor.
-Organik jojoba yağı, bitkisel glilserin, atlantik deniz tuzu ve pamuk özü içeriyor. 
-Aynı zamanda epilasyon sonrası hassaslaşan cilt için hem koruma hem de ihtiyaç karşılamak adına biçilmiş kaftan.
-Vegan 



Gelelim benim yorumuma;

-İlk başlarda emilimi biraz zor oluyor. Kıyafetlerinizi giymeden bir 10 dakika önce sürmenizi tavsiye ederim. (Kullandıkça bu süre kısalıyor emilimi hızlanıyor sanki)
-Bir kaç kez kazak giymiştim ve su gibi terlemiştim ona rağmen en ufak bir koku bile olmamıştı.
-Şuana kadar hiçbir yan etkisini görmedim. Benim bundan sonraki roll-on um budur!
-Aluminyumsuz, crueltyfree, cildime zarar vermeyen aksine yarar sağlayan bir ürün daha ne isterim!
-Açıkçası melissalı adaçaylıydı sanırım o daha güzel kokuyordu fakat ben özellikle hassas ciltlere göre olduğu için bunu aldım. Bunun ne öyle misler gibi bir kokusu var ne de kötü bir kokusu var parfümsüz olduğu için böyle bitkisel bir kokusu var kokulu-kokusuz gibi bir şey :D Ama ihtiyaçlarımı karşıladıktan ter kokutmadıktan sonra koku benim için hiçbir şey.


Böyle şeffaf incecik bir yapısı var.

Umarım bu ürün benim gibi roll-on arayışınızı kötü deneyimleriniz olmadan sonlandırır. Başka bir yazı da görüşmek üzeree. Öpüyorum.

Alterra'nın severek kullandığım bir iki ürününü yorumladığım ve bir çok ürünün yorumunu okuyabileceğiniz bitenler yazımı okumak için tık tııık :)

BİTENLER (Crueltyfree olan çok ürün var o zamanlar pek dikkat edememiştim ama son dikkat edemeyişim oldu sanırım)

Alterra'nın rimel yorumunu okumak isterseniz tıık tıık.

RİMEL YORUMLARIM

BANA ULAŞMAK VE BENİ TAKİP ETMEK İSTERSENİZ;

INSTAGRAM / birtutamben
E-MAIL/ birtutamben@gmail.com


2 yorum:

  1. Hem cruelty free hem aluminyumsuz daha ne isterim :) ilk fırsatta deneyeceğim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim daha yeni görmem :D Blogdan ne kadar uzak kaldıysam artık :D Sen belki almıs denemişsindir bile hahaha :D

      Sil

 

Blog Template by BloggerCandy.com